آموزش سئو اینستاگرام

آموزش سئو اینستاگرام و ادمین اینستاگرام امروزه بسیار مورد توجه افراد مخصوصا کسب و کار ها قرار گرفته است. اینستاگرام به عنوان شبکه اجتماعی پر درآمد در جهان معرفی شد و از این رو همه کسب و کار های سنتی در این شبکه اجتماعی یک صفحه برای فروش آنلاین خود دارند. اما آیا همه در این شبکه دیده میشوند؟ چطور میتوانند دیده شوند و فروش چند برابری را تجربه کنند؟ خب اینجاست که مفهوم سئو اینستاگرام خودی نشان میدهد. همه کسب و کار ها به دیده شدن نیاز دارند تا بتوانند برند خود را ثبت و افزایش فروش را تجربه کنند.

سئو اینستاگرام

چگونه سئو اینستاگرام برای افزایش فروش انجام دهیم؟

انتخاب مناسب نام کاربری و نوع اکانت

دقت کنید برای سئو اینستاگرام حتما نوع اکانت خود را public قرار دهید و از نام کاربری استفاده کنید که کلمه کلیدی کسب و کارتان در آن قرار داشته باشد. کلمات اضافه و بی ربط در نام کاربری قرار ندهید و سعی کنید نام یکتایی را انتخاب کنید.

نوشتن بیو مناسب طبق کلمه کلیدی

در سئو اینستاگرام هم طبق سئو سایت باید توضیحاتی طبق کلمه کلیدی خود بنویسید. در سایت متا و در اینستاگرام بیو نام دارد. دقت کنید بیو برای دیگران مانند چراغ راهنماست و با خواندن آن به کل موضوع پیج شما میپردازند. پس سعی کنید بیو خود را خلاصه و دقیق بنویسید و حتما کلمه کلیدی را در آن قرار دهید.

استفاده از کلمه کلیدی در کپشن

در کپشن پست ها کلمه کلیدی و نام برند خود را بکار ببرید. ولی فراموش نکنید که بطور نامنظم تکرار کنید تا تصادفی به نظر برسد. کپشن نقش مهمی در افزایش فروش دارد.

استفاده از هشتگ

ابتدا رقیب های کسب و کار خود را شناسایی کنید بعد چند هشتگ مناسب انتخاب کنید . دقت کنید هشتگ ها کاملا مرتبط به موضوع پیج شما باشد و در استفاده انها دقت لازم را انجام دهید.

طبق برنامه ریزی پیش بروید

حتما خیلی برایتان پیش آمده که با پیج هایی مواجه شدید که نظم خاصی ندارند و هروقت که دلشان خواست در اینستاگرام فعالیت میکنند. خب اینکار به شدت برای اینستاگرام مهم است و در برابر این پیج ها واکنش نشان میدهد. مثلا مدتی فعالیت آن را به کاربران نشان نمیدهد و امتیازی به آن پیج نمیدهد. دقت کنید حتما حتما برای فعالیت در اینستاگرام برنامه ریزی کنید و طبق همان برنامه ریزی فعالیت خود را اجرا کنید . اگر هفته ای یکبار پست میزارید تا آخر همان کار را تکرار کنید و اگر میخواهید کم کم فعالیت خود را بیشتر کنید.

سئو اینستاگرام آکادمی صادقی

 

موقعیت مکانی خود را درج کنید

با درج موقعیت مکانی خود میتوانید افراد و کاربران هدف خود را بهتر جذب کنید. افرادی که به دنبال یک موقعیت مکانی خاص هستند راحتتر شما را پیدا میکنند. پس دقت کنید موقعیت مکانی میتواند در افزایش فروش شما تاثیر داشته باشد.

alt تصاویر فراموش نشود

alt یا همان متن جایگزین هم برای گوگل هم برای اینستاگرام مهم است. چون کاربران آنها برایشان اهمیت دارند . از این رو ربات ها هم بهتر متن جایگزین را درک کرده و به افراد نشان میدهد.

تخفیف و مسابقه

همه افراد به تخفیف و مسابقه علاقه دارند. هر از چند گاهی در پیج خود مسابقاتی را برگذار کنید تا کاربران بیشتری جذب کنید. هرچه مسابقه جذاب تر و پر از هدیه و تخفیف باشد شانس شما هم برای افزایش فروش بیشتر میشود.

نکات کلی برای پیج اینستاگرام

  1. بیشتر از 15 تگ روی پست هایتان قرار ندهید.
  2. از ارسال کامنت های زیاد و کپی خودداری کنید.
  3. فعالیتتان با برنامه ریزی باشد.
  4. هرچه سابقه پیج شما بیشتر باشد میتوانید کامنت بیشتری دریافت کنید.
  5. به هیچ وجه از ربات لایک و فالوور استفاده نکنید.

سخن آخر

اینستاگرام میتواند به عنوان بزرگترین منبع درآمد برای شما باشد به شرطی که طبق خواسته های آن عمل کنید و سعی کنید همیشه آنرا بهینه کنید. اینستاگرام پراز رمز و راز هایی ات که میتواند به فروش شما کمک کند . اگر میخواهید همیشه تاپ باشید و از آموزش اینستاگرام آکادمی صادقی لذت ببرید حتما به سایت سربزنید.

حتما بخوانیم

حتما بخوانیم

دیدگاهتان را بنویسید

0000-0000-0000-0000

بعد از واریز وجه عکس فیش واریزی خود را به واتس اپ زیر ارسال نمایید.

ورود | ثبت نام