روش های افزایش فروش در اینستاگرام

اگر شما هم محصول یا خدماتی برای ارائه دارید قطعاً تا به حال افزایش فروش در اینستاگرام فکر کردید . اینستاگرام منبع بزرگی برای کسب و کار هاست. قبل از به وجود آمدن اینستاگرام مردم فقط از روش سنتی برای فروش محصول خود استفاده می‌کردند و عقیده‌ای به فروش اینترنتی نداشتند. در حالی که امروزه همه کسب و کارها در اینستاگرام فعالیت می کنند. و همیشه به دنبال روش هایی برای افزایش فروش هستند. اما چطور میتوان فروش بیشتری در اینستاگرام داشت؟ روش هایی برای افزایش فروش در اینستاگرام وجود دارد؟

نکات افزایش فروش در اینستاگرام
7 روش کاربردی برای افزایش فروش در اینستاگرام

در کار خود متخصص باشید

دقت کنید اگر محصول یا خدماتی را ارائه می دهید حتماً در آن باره تخصص و تجربه کافی را داشته باشید تا بتوانید مشتریان خود را از خرید آگاه کنید. اینگونه اعتماد مشتری نسبت به شما افزایش پیدا می کند. مثلاً اگر در حوزه تجهیزات پزشکی محصول و خدماتی ارائه می دهید خودتان یا یک متخصص بایدبه مشتری برای خرید بهتر مشاوره دهد. مثلاً نحوه استفاده از آن محصول را آموزش دهید. یا کاربرد آن را دهید اینگونه افراد می‌توانند بهترین و مناسبترین محصولی که می خواهند را تهیه کنند.

اعتماد مخاطبان را جلب کنید

قطعاً شما همیشه از کسی خرید میکنید که به آن و کسب و کارش اعتماد کامل دارید. اما این اعتماد چگونه به وجود می آید؟ یکی از معیارهایی که موجب افزایش فروش شما میشود جلب اعتماد مشتری است. شما باید قبل از هر کاری اعتماد مشتری را به خود جلب کنید. یادتان باشد همیشه از پشت صحنه کسب و کارتان ویدئو بگذارید و انها را در جریان کار خود قرار دهید تا ببینند که پشت کسب و کار شما مجموعه ای بزرگ در حال فعالیت هستند.
اگر قولی میدهید حتماً به آن عمل کنید مثلاً اگر در صورت نارضایتی بازگشت وجه صورت می‌گیرد حتما آن را انجام دهید و مشتریان راضی خود را به مخاطبان نشان دهید.

خرید را برای مخاطبان آسان کنید

امروز دیگر کسی حوصله پیگیر بودن را ندارد پس بهتر است محصول خود را به طور کامل در کپشن معرفی کنید و از نذاشتن قیمت و اطلاعات خودداری کنید. شماره تماس خود را در کپشن وارد کرده تا مشتریان راحت تر با شما تماس بگیرند و سفارش خود را ثبت کنند.

خرید اسان برای افزایش فروش در اینستاگرام

خوش برخورد و سریع باشید

همیشه سعی کنید خیلی زود جواب مشتریان را بدهید و هیچ وقت با آنها با لحن تند صحبت نکنید. با خوش برخوردی و زود جواب دادن حس خوب را به مشتری منتقل کنید و آنها را ترغیب به خرید کنید. آرام و بدون عجله جواب تک تک سوالات آنها را بدهید.
پاسخگویی درست و سریع موجب جلب اعتماد مشتری می شود و جلب اعتماد مشتری یعنی افزایش فروش در اینستاگرام.

هزینه ارسال بالایی دریافت نکنید

بسیاری از افراد زمانی که می‌خواهند از شما خریدی را انجام دهند به دلیل قیمت بالای ارسال پشیمان می‌شوند. پس بهتر است همیشه هزینه ارسال معقولی را دریافت کنید. مثلاً اگر کسی می‌خواهد از شما قیمت ۳۰ هزارتومان بخرد و اگر هزینه ارسال ۱۵ هزار تومان باشد قطعاً منصرف خواهد شد. پس متوجه شدید که هزینه ارسال می تواند خیلی در افزایش فروش تاثیر داشته باشد.

فعالیت خود را مدیریت کنید

همیشه سعی کنید به طور مرتب حضور داشته باشید اینطور نشود که یک هفته باشید و هفته بعد نباشید. اینگونه مخاطب نمی‌تواند به شما اعتماد کند. اگر هفته ای دوبار پست میگذارید همیشه این روال را ادامه دهید و برای کار خود برنامه های منظم داشته باشید.

تبلیغات هدفمند انجام دهید

در کنار اینکه شما تولید محتوای با کیفیت انجام میدهید باید برای دیده شدن و معرفی برندینگ خود پیج خود را در دیگر پیج ها تبلیغ کنید. اما فقط تبلیغات کافی نیست. شما باید تبلیغات هدفمند در پیج هایی که مرتبط با حوزه کاری شما هستند انجام دهید تا نتیجه دلخواه و واقعی خود را بگیرید.
این نکاتی که گفته شد روش هایی برای افزایش فروش در اینستاگرام است. اما خیلی از کسب و کارهای بزرگ دیگر وقت این را ندارند که خود را درگیر این مسائل کنند افرادی هستند که استخدام کنند و این کار را برایشان انجام دهند. در دوره تبلیغات در اینستاگرام آکادمی صادقی شما یاد میگیرید که چطور تبلیغات هدفمند انجام دهید. تبلیغات یک امر بسیار مهم و حساس است که نمیشود به راحتی از آن گذشت.

آموزش ادمین اینستاگرام امروزه بهترین و پردرآمدترین شغل محسوب می شود و شما میتوانید به راحتی حتی در خانه هم کسب درآمد داشته باشید.. شما در دوره ادمین حرفه ای اینستاگرام نکاتی که یک کسب و کار می تواند در آن موفق شود را یاد می گیرید نکاتی بسیار کاربردی که در آمد خودتان و کارفرما را متحول می کنید.
آکادمی صادقی در این مسیر همراه شماست تا موفقیت های روز افزون شما را ببیند.

حتما بخوانیم

حتما بخوانیم

دیدگاهتان را بنویسید

0000-0000-0000-0000

بعد از واریز وجه عکس فیش واریزی خود را به واتس اپ زیر ارسال نمایید.

ورود | ثبت نام